THE BAD THING

4:56 PM

(Supernatural )








CropTop: YESFOR*
Skirt: Sheinside
Sunglasses: YESFOR *

Second daaaay of my week-in-outfits, guys! :D
I had to go to my old school to take some books and today it felt like real summer, just with a bit of wind.. I love the sensation of a maxi skirt when there's the wind.
Anyway, this look it's something I wanted to share with you because it's my favourite kind of outfit. It's not a surprise if I say that it reminds me of 90's, maybe because of the velvet skirt and the croptop, and the vintage sunglasses are just awesome. I usually don't like round glasses because I have a big face (don't know how to say it haha) and round glasses makes it look even bigger.. but these glasses here have the perfect dimension. Also, this site it's really cheap and I'm finding the quality quiet nice so I'm pretty happy!

-

Secondo giorno della mia week-in-outfits! :D
Oggi sono passata nella mia "vecchia" scuola per prendere qualche libro e fuori era finalmente di nuovo estate, solo con un po' di vento. 
Comunque, questo look era qualcosa che volevo condividere con voi perchè penso sia uno dei miei preferiti. Non sarebbe sorprendente dire che mi fa pensare agli anni '90, forse per la gonna in velluto o per il croptop, e gli occhiali vintage sono qualcosa di fantastico. Solitamente non amo gli occhiali a cerchio così perchè mi fanno la faccia più grande (avendola già io grande di mio, un faccione simpatico però dai haha).. ma questi hanno la perfetta dimensione e direi che anche il colore mi piace(è una specie di grigio scuro). In più questo sito non costa praticamente nulla e trovo che la qualità sia anche abbastanza buona, quindi mi ritengo soddisfatta!



You Might Also Like

0 commenti